Your TV boyfriend.

Stole this one from Celulloid Blonde.

14 thoughts on “Your TV boyfriend.

  1. I don’t remember the names, but one of them could eat tartina me peanut butter dhe jelly gjithë ditën e ditës para televizorit, dhe gjithë jetën e jetës… do i jem përgjigjë gabim pyetjes se ça lloj femre isha apo asaj se ça surprize po pregatiste dashuria për ditlindjen time…nejse, po surrati s’më pëlqeu dhe aq dhe meqe jam person fleksibel, ndrrova sjellje e më ra nje agjent sekret si rrush qe quhej Chuck, ish nga ata të mçeftit që të duhet kohë t’i zbulosh më duket, por vlerë e sigurt…kush rri e shef Cukun tani…rrofsh, B, rrofsh…:)

    belle, you got to change your attitude.:)

    përshëndetje moj gra!:)

  2. epo tani u dashka me e pa me vërte…:)

    I wanted the Dr. Karev, at Grey’s Anatomy; ka një gjë të qashtër që më kujton dashurorin e parë por është dhe içik hajvan si pasardhësi i tij; do punë për t’u bo njeri… mazokiste, e di…

    p.s. my choice was never influenced by the character’s name.

  3. se harrova më të rëndësishmen, B (jam hutu fare duke kërku chuckun nëpër internet…) :

    më duket se që të të bjeri chucku duhet të jesh the girl next door, të vishesh flirty but casual, të kesh favourite romantic rendez-vous darkat në restorante të shtrenjta franceze, të shkosh week-endeve për camping, të kesh të dashur që nuk e kuptova mirë se ça bënte me një gjerdan diamanti ditën para ditëlindjes tënde, të vlerësoje dhe brain dhe brown, të kishe pikë të dobët humorin, dhe të tjerat s’i mbaj më mënd. fiks si unë me një llaf…dhe jam e sigurt se me pak përpjekje, fiks si ti.:))

    ika tashti të marr një sy gjumë se dhe pak do bëj kamping këtu te blogu jot.

  4. Self, me shkrive me ate “hands off”🙂

    Aklli, i’m trying girl but what can i do. I’m a dreamer and a romantic so i can’t change my attitude towards man that easily😛

    Blete, i wish we could really have the p.j. party, I would prefer to cook and i would do it voluntarily🙂

Leave a Reply

