Happy Easter Everyone!

file000.jpg

15 thoughts on “Happy Easter Everyone!

  1. thuhet:
    Hristos Anesti! Krishti u ngjall! according to my southern greek.
    dhe mqs u perpoqe po te them, si nje ex-orthodox i mire :
    Alithos Anesti! Po vertet u ngjall!
    CLUE

  2. rrofsh Clue.

    Ku di gjo une si thuhet a shkruhet ekzakt… une e kom me te nigjume prej gjyshes qe ket vit mushi 90 vjec.

    Ne i themi dhe Krishti u Ngjall, per ate pune…

  3. jakeja ke lala, se te bej si king stallash.
    me kujton nje berber ke rruga e Elbasanit qe e kishte zakon te dilte tek dera e dyqanit me nje pale gershere ne dore sa here shkoja ne shkolle e me thoshte: “do te te qeth, do te te qeth.”
    as sot nuk e kam kuptuar shakane.

  4. Varet nga toni i berberit ke rruga e elbasanit. Nqse e thoshte duke u zgerdhi… dmth nuk e ka pas fjalen per te te qeth floket e kokes…πŸ˜‰

  5. Γ‡in-Γ§in…..

    Ti me vere Chianti, une me raki skrapari.
    Ti me “Figaro, Figaro”, une me “A ne te zenΓ§a moj manushaqe”….

    Karroqe te dy, po seΓ§ shkoka per bukuri… πŸ˜› πŸ˜›

    Haj gezuar, belete!

Leave a Reply

