Sick with the flu. Meanwhile, enjoy…

baby-lemur.jpg

20 thoughts on “Sick with the flu. Meanwhile, enjoy…

  1. lol,
    jo vetem po pi ca raki sipas keshilles se pacientes time 80 vjecare. ku me mire se ne Bar?
    hehe faleminderit per urimet.
    baby ka nje turi kaq simpatik saqe me beri te buzeqesh me anen e djathte te fytyres . (Ana e majte po pikon)
    ketu ne pune do te me perzene se shpejti se kane frike mos ua ngjit. ITZ me more ne qafe, ma ngjite ti me duket…

  2. Blete eshte e mundur qe ta kam ngjitur une…

    edhe ketu ke puna ime i kam terrorizuar me te teshtira si shperthime vullkani, dhe te shfryra hundesh si perplasje dallgesh te oqeanit…

    /I can’t afford to stay home😦

  3. Ky thatuqi i vogël qenka shumë i lezetshëm dhe e paska turiçkën komplet të habitur. Nuk ndihet i qetë para kamerave eeee…?

  4. edhe une s’para isha fort mire kete jave.e mbyta veten me advil dhe lengje frutash sepse nuk mund t’ja lejoja vetes te isha me grip dhe kur te ikja ne Shqiperi.tani jam gati per udhetimin e neserm…

  5. me duket se ate dite qe hyra ketu per te te thene te shkuara ma ngjite dhe mua. siduket nderkohe qe une shkruaja, ti ja ke futur nje teshtitur te madhe me goje hapur…

  6. hehehe. talk about making out!
    me la gripi cuditerisht, me mbeti vetem kruajtja e hundeve.
    te shkuara bizele
    te shkuara eni e rruge te mbare.

Leave a Reply

